Saturday, January 10, 2015

Pismo Bosanca iz Njemacke sinu

Dragi moj sine Ibrice, 
Evo, pisem ti ovo pismo kako bi znao da ti pisem. Ako dobijes ovo pismo, znaci da sam dobro napis'o adresu. A ako ga ne primis-javi mi,bolan, tako da ti ga ponovo posaljem. Pisem sporo, jer znam da ti, Ibrice sine, sporo citas. 
Neki je dan tvoja majka Fata procitala u novinama da se po statistikama vecina saobracajnih nezgoda desava na jedan kilometar daleko od kuce, tako da smo se nedavno i mi preselili malo dalje od kuce. A kuca je, bolan, prelijepa, imamo cak i ves-masinu, ali ne znamo da li radi. Juce je tvoja majka stavila ves da se pere, povukla vodu i vesa vise nije bilo... 
Ovdje vrijeme i nije tako lose. Prosle sedmice samo je dva puta padala kisa-prvi put je trajala tri dana, a sledeci put cetiri. 
A u vezi one jakne koju si zelio da ti posaljemo, tvoj daidza Suljo mi je rek'o da, kad ti je budemo slali, skinemo dugmad, posto su dosta teska pa bi to vise kostalo. Tako da znas da smo ti poslali jaknu, ali smo skinuli dugmad i stavili ih u dzep... 
Napokon smo sahranili tvog rahmetli djeda: pronasli smo njegovo tijelo kad smo cistili kucu. Bio je u ormaru od onog dana kada je pobijedio, dok smo se igrali skrivaca. Eh, stono kazu da nesreca nikad ne ide sama... Prije nekoliko dana eksplodirala je boca plina u kuhinji. Fatu i mene je izbacilo van kroz prozor: koji osjecaj! Nakon toliko godina, tvoja majka i ja smo izasli van kuce zajedno. 
Posto sam vec spomenuo tvog daidzu Sulju, da ti kazem da je dobio nov pos'o! Jako je ponosan. Ispod njega se nalazi oko 500 ljudi... Zaposlili su ga na gradskom groblju, odrzava travnjak. A tvoja sestra Mersiha, znas ona koja se udala za svog muza, napokon je rodila! Ne znamo jos pol djeteta, tako da ne znam da li post'o tetka ili daidza... Ako bude muskarcic, tvoja sestra ce ga nazvati po meni... Mada, cini mi se malo cudno da svoga sina zove "babo". I tvoj rodjak Sabahudin se ozenio i izgleda da je pres'o u katolike. Znas, zena mu je jos uvijek djevica pa se po cijeli dan moli pred njom, a kol'ko ja znam, katolici se stalno mole djevici. I jos da znas da odavno ne vidjamo komsiju Ismeta, onoga koji je umro prosle godine... 
A ovaj tvoj brat Meho je stvarno grozan. Prije neki dan je zatvorio vrata od auta, a unutra su ostali kljucevi. Morao se vracat' u stan kako bi uzeo duplikat i kako bi nas ostale izvuk'o iz auta. Da ne povjerujes! Eto, sine Ibrice, ja bi' sad zavrsio ovo pismo, ali da znas da ti necu napisat' adresu jer ne znam koja je. Porodica koja je ovdje prije nas zivjela, uzela je kucni broj sa zida i ponijela ga sa sobom. 
Ako vidis Semsu, pozdravi je, a ako je ne vidis, nemoj joj nista govoriti. 
Voli te tvoj babo Mujo. 
P.S. Htio sam ti poslati i nesto para, ali smo vec zatvorili kovertu. 




No comments:

Post a Comment